ABA terapijos rezultatai gali skirtis priklausomai nuo kelių veiksnių, įskaitant asmens diagnozę, amžių, simptomų sunkumą, terapijos dažnumą ir intensyvumą bei konkrečius tikslus, kurių siekiama programos įgyvendinimo metu. Tyrimai ir klinikinė patirtis rodo keletą pagrindinių galimų teigiamų rezultatų, susijusių su ABA terapija. Kai kurie iš šių rezultatų apima:
ABA terapija pirmiausia orientuota į bendravimo įgūdžių ugdymą ir tobulinimą, įskaitant verbalinę kalbą, neverbalinį bendravimą ir socialinio bendravimo gebėjimus, tokius kaip pokalbių inicijavimas ir palaikymas, socialinių užuominų supratimas ir poreikių bei norų išreiškimas.
pagrindinis ABA terapijos tikslas yra skatinti įgytų įgūdžių apibendrinimą įvairiose aplinkose ir situacijose, su skirtingais žmonėms ir priemonėmis, užtikrinant, kad asmenys galėtų efektyviai panaudoti savo įgūdžius realiame gyvenime. Be to, ABA programos paprastai apima strategijas, skatinančias įgytų įgūdžių palaikymą laikui bėgant.
ABA terapija yra skirta socialinių įgūdžių ugdymui, padedant išmokti bendrauti su kitais, susirasti draugų, dalyvauti bendradarbiavimo žaidimuose ir socialinėse situacijose.
ABA terapija siekiama skatinti savarankiškumą ir išmokyti asmenis kasdieniam gyvenimui reikalingų įgūdžių, tokių kaip asmeninė higiena, savitvarka, rūpinimasis savimi, namų ruošos darbai, laiko planavimas ir pinigų valdymas.
ABA terapija yra skirta socialinių įgūdžių ugdymui, padedant išmokti bendrauti su kitais, susirasti draugų, dalyvauti bendradarbiavimo žaidimuose ir socialinėse situacijose.
ABA terapija yra skirta socialinių įgūdžių ugdymui, padedant išmokti bendrauti su kitais, susirasti draugų, dalyvauti bendradarbiavimo žaidimuose ir socialinėse situacijose.
galiausiai pagrindinis ABA terapijos tikslas yra pagerinti bendrą asmenų, turinčių autizmą ir jų šeimų gyvenimo kokybę, didinant savarankiškumą, mažinant kliūtis dalyvauti kasdienėje veikloje ir skatinant didesnę gerovę bei pasitenkinimą
Svarbu pažymėti, kad ABA terapijos efektyvumas gali skirtis kiekvienam žmogui, o rezultatams įtakos turi įvairūs veiksniai, įskaitant ankstyvąją pagalbą, nuoseklų pagalbos planų įgyvendinimą, komandos bendradarbiavimą bei individualius ugdymo planus, pritaikytus kiekvieno žmogaus unikalioms stiprybėms, poreikiams ir pageidavimams. Be to, vykdomi tyrimai ir pažanga ABA srityje toliau leidžia tobulinti ir optimizuoti terapinius metodus, kad būtų galima geriau padėti asmenims, turintiems autizmo spektro sutrikimą ir kitų raidos sutrikimų.